קנלוני ממולא גבינות ותרד טרי

קנלוני ממולא גבינות ותרד טרי עם בזיליקום ואגוזים






















היי חברים!
אז התלהבתי מהקנלוני שיצא כל כך מוצלח, והחלטתי להכין גם גרסא חלבית שלו. המתכון הוא שילוב טעמים שלי, ויצא פשוט מדהים!!!
אז אני חייבת לשתף:


 קנלוני ממולא גבינות ותרד טרי עם בזיליקום ואגוזים



החומרים:

1 חבילה קנלוני

ו קופסא גדולה תרד טרי

200 גרם גבינה לבנה

150 גרם קוטג'

300 גרם גבנ"צ מגוררת

200 גרם פרמז'ן טרייה מגוררת

ביצה 1

גבעול גדול של עלי בזיליקום טריים מופרדים לעלים וקצוצים בינוני

50 גרם אגוזי מלך קצוצים גס

1 צנצנת רוטב עגבניות עם בזיליקום

מלח

פלפל שחור

אגוז מוסקט לפי העין והטעם



אופן ההכנה:


1. מרתיחים את עלי התרד במי מלח, מוציאים, מצננים ומסננים וקוצצים דק.
2. בקערה מערבבים את כל יתרת החומרים למעט הקנלוני ורוטב העגבניות והפרמז'ן. משאירים גם חלק מהגבינה הצהובה המגוררת בצד.
3. שופכים בתבנית מלבנית כשליש מכמות הרוטב
4. ממלאים את הקנלוני בתערובת הגבינות ומניחים מסודר בתבנית. 
5. שופכים מעל את שאר רוטב העגבניות
6. מפזרים מעליו את הפרמז'ן המגוררת ומעט גבנ"צ מגוררת.

אופים כ25 דקות בחום בינוני (כ180 מעלות) בתנור שחומם מראש.




  
מגישים חם!




עכשיו תוסיפו לזה אצבעות לחם שום טרי.... רררר... 

*מצויין אפילו עוד יותר כשמגישים אותו למחרת לאחר חימום קל.



בתאבון!!!

אני כבר מריירת שוב! אם מישהו מחפש אותי- אני הלכתי לאכול! 
עד לפעם הבאה... ביוש!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה