עוגת גבינה שוויצרית


 עוגת גבינה שוויצרית עם קלתית אפויה פריכה וקראמבל פתי בר 
אני יותר "טיפוס" של בישול. פחות של אפייה. אבל החשק לאפייה בא לי בגלים ולעתים אני מוצאת את עצמי בשבוע שבו אני דווקא רוצה לאפות מתוקים כל הזמן. 
 מעוגות גבינה תמיד פחדתי. לא יודעת למה.. משהו בחשש שתמיד עוגת גבינה נופלת בסוף האפייה אולי.. מה שהרחיק אותי מהכנה גם של עוגות גבינה לא אפויות למרבה המוזרות, למרות שאלו העוגות שאני הכי אוהבת בעולם!! (חוץ מעוגת המשמשים של אמא שלי!)
שלשום החלטתי להתגבר על הפחד, וללכת על זה- פשוט בא לי עוגת גבינה טובה!! 
אז הלכתי לא פחות ולא יותר מאשר על המתכון של תום פרנץ המדהים ממאסטר שף והכנתי את העוגה שלפניכם. לצערי לא הייתה לי מספיק שמנת מתוקה לשכבת השוקולד מהמתכון המקורי אז הכנתי לחלק העליון קראמבל הכי פשוט בעולם (ולא פחות טעים!) מביסקויטים פתי-בר בטעם וניל.
נשבעת לכם, זו אולי עוגת הגבינה הטעימה ביותר שאכלתי מימיי!! קלתית פריכה ורכה רכה שנמסה בפה, שכבת הגבינה כל כך מעודנת ונעימה וטעימה למגע הלשון... ממממ... רק מהתיאור בא לי עוד פרוסה!

ממליצה לכם לנסות גם את המתכון! 
ועכשיו, אחרי שאני נפטרתי מהפחד.. אם לכם יש עדיין כזה.. אתם מוזמנים להתקשר ולהזמין כזו ממני!
מבטיחה לכם שזה שווה!!!
058-7111771
חתימה טובה, יום נפלא ושבוע טוב לכולם!!!


*העוגה נשמרת מצוין במקפיא וניתן לאכול אותה כעוגת גלידה או להוציא כמה דקות לפני ההגשה שתפשיר מעט ותתרכך.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה