האושר שבגילוי מאכלים בריאים, וטעימים חדשים (-: קציצות פראסה (בשר בקר עם כרישה)- ניתן גם להזמין גירסא צימחונית או ללא גלוטן!


כמה כיף לי שפירסמתי שאני מקבלת הזמנות מיוחדות גם מחוץ לתפריט שלי (-:
הנה היום, לדוגמא, לקוחה התקשרה וביקשה קציצות בשר בקר עם כרישה. שאלה אותי אם אני מכירה. אמרתי שלא אבל שלא תדאג, שתסמוך עליי (-:
קניתי כרישה טרייה, ובשר, ועשבי תיבול ועוד כל מיני חומרי גלם טובים. חזרתי הבייתה, עשיתי עבודת מחקר קטנה וגיליתי שלקציצות הטעימות המבוקשות קוראים קציצות פראסה.
מייד ניגשתי לעבודה, והכנתי את הקציצות לבקשתה. נכון, פעם ראשונה, אבל אם תרשו לי טיפה להשוויץ... יצא פצצה!
אני גיליתי אחלה קציצות חדשות והלקוחה שלי תקבל בעוד שעה קלה את ההזמנה שלה עד הבית, ובתוכה גם את הקציצות שהתחשק לה לאכול (-:
רוצים גם?
 לדף העיסקי שלי בפייסבוק בכתובת: www.facebook.com/haochel.shel.ima.inbar
תיכנסו, תקראו, תתגרו, תרימו טלפון להזמין (-: 058-7111771 אשמח לשמוע ולהכיר אתכם!!
בתאבון!!!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה