בישול ביתי של אוכל טעים ובריא- איך הכל התחיל (-:
אוכל טרי ואיכותי לא חייב להיות מסובך אבל דורש זמן והשקעה בקניות טריות בשוק, בבחירת חומרי הגלם הטובים ביותר, ורצוי גם שימוש בכלים איכותיים שפשוט מקלים את חיינו במטבח וחוסכים לנו עבודה מיותרת וקשה.
היום אני רוצה לספר לכם איך התחיל העסק של "האוכל של אמא ענבר"..
משך 26 מתוך 31 שנותיי אני מבשלת. עוד זוכרת מה היה הדבר הראשון שבישלתי כבר בגיל 5, כאשר בשנות השמונים של המאה הקודמת הייתה פחות מודעות לנושא בטיחות ילדים, הרשו לי הוריי לשפות פינג'אן על הגז באש גלויה והדבר הראשון אותו בישלתי היה קפה שחור לאבא שלי בשבת בבוקר. הוא התמכר לטעם ולפינוק ומאז כל שבת אני הייתי מכינה להוריי את הקפה ומביאה להם אותו למיטה עם פרוסת עוגה.
בסביבות גיל 9 התחלתי לאסוף מתכונים. מאמא, מסבתא, מהעיתון, מחברות, ומכל מיני מקורות מאז שהתפתחו עם השנים כגון טלויזיה, אינטרנט וכמובן כמובן ספרי בישול.
בהתבגרותי מאז ומעולם אהבתי לארח ולבשל עבור אורחיי ותמיד תמיד הארוחה הסתיימה במחמאות "היה מצויין", ו"את חייבת להתחיל למכור את האוכל שלך"/ "את חייבת לפתוח עסק".. כאשר נכנסתי לחופשת הלידה שלי עם בני השני, בתקופה בה הפיצפון עוד ישן רוב היום ביליתי הרבה במטבח שלי. בישלתי ואפיתי צילמתי והעליתי תמונות לחברים בפייסבוק, והמחמאות התגברו. בסוף השתכנעתי ופתחתי את העסק הביתי שלי ואני מבשלת בביתי להזמנות.
את כל המתכונים שלי אני מבשלת ומנסה לפני שמכינה ללקוחות ורק אם טעים לי אבשל את זה גם לאחרים. חלק גדול מאד מהמתכונים שלי הם מתכונים שאני המצאתי או שידרגתי מתכון של מישהו אחר לפי טעמיי וצרכיי וכמובן חומרי הגלם שנמצאו ברשותי.
כיום יש לי מעל 400 מתכונים להערכתי, ואני כל הזמן לומדת ומתחדשת במטבח. בכלים מקצועיים, בסירים איכותיים, במתכונים ובידע לגביי סוגי בישול שונים. למשל למדתי במיוחד עבור לקוחה שלי חולת צליאק מהו בישול ללא גלוטן, ועבור לקוחות צימחונים וטבעוניים אני משכללת כל הזמן מתכוניםמיוחדים. אז כמעט הכל ניתן להזמין ממני, רק צריך לדבר איתי מראש מה רוצים (-:
תזמינו, תחושו את האוכל שלי, תתאהבו--- תחזרו לעוד (-:
שלכם באהבה,
(אמא של עילאי ואביב) ענבר בן הרוש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה